JBL’den 2012 atağı sert oldu

JBL Geçtiğimiz günlerde rider’ların üstlerinde yer alacak yeni modelini çıkardı. VTX Serisi. V25, G28 ve S28…

V25 üst frekans hoparlörü, G28 stack (yerden kullanılan) sub-bass hoparlörü ve S28 Cardioid-Arrayable (Cardioid-Asılabilen) sub-bass.

Bu yeni modeller ile birlikte tamamen yenilenmiş olan driver’lar da piyasaya çıktı. D2 Dual Diaphragm, oldukça yeni ve başarılı bir teknoloji. Dinlemeden yorum yapmak şu an için zor ama katalog değerleri çok başarılı.

Sistem Crown VRack ile sürülüyor. Crown’ın i-Tech amplifikatörlerini oldum olası beğenmişimdir zaten. Çok başarılı bence.

V25, 41-18K Hz aralığında çalışıyor. 2 adet 15″ bas, 4 adet 8″ mid, 3 adet D2 dual compression driver bulunuyor. S28 de ise 2 adet 18″ var ve çalışma aralığı 27-300 Hz (+/- 3db). G28 de ise gene çift 18″ var ve 27-120Hz aralığında çalışıyor. Umarım yakın bir zamanda ülkemizde de görürüz ve duyarız.

Daha fazla bilgi için JBL’in sitesini ziyaret edebilirsiniz.
…………………………..

Güncelleme (26-11-2013)

Geçenlerde Levent Yüksel konserinde çalıştım VTX ile. Birincisi, bu kadar “clear” bir sound beklemiyordum şahsen. O kadar net geliyordu ki sesler, beni şok etti. İkicisi ise, inanılmaz bir güç var, 6 kafa, 6 sub ile (x 2 ) yaklaşık 2000 kişinin katıldığı konserde sürekli Master’ı kısmak zorunda kaldım 🙂

Bravo Jbl..

Yorum bırakın