Shure ULX-D Dijital Kablosuz Sistem

shure-prod_img_ulxd_family_l_3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biz sahne teknisyenleri için telsiz mikrofon denince hep akla Shure UR veya yenisi olan UHF-R serisi gelir..

Hem aktif anten sistemi olmadan çekim kapasitesi yüzünden, hep Shure mikrofonlarının (Sm veya Beta58) Lead Vokaldeki başarısı yüzünden, hem her yerde bulunabilirlik kapasitesi yüzünden diye bu liste uzar gider.

Negatif tarafı ise, fiyatıdır. Çünkü Shure’un en pahalı, amiral gemisi olan bu ürün epey pahalıdır (Sennheriser 9000 veya SKM5200 kadar olmasa da)

Amerika da değişen frekans izinlerinden dolayı ve teknolojinin gelişmesinden dolayı biraz da, Shure alt serilerini güncelledi. ULX modelinin Dijital versiyonu olarak ULX-D serisini piyasaya sürdü. Aslında neredeyse bir sene oldu, bu seri yeni değil. Ama ben ancak fırsat bulup da inceleme yazısı yazabiliyorum.

Bir defa, ULX-D ile şifreleme sistemi değişmiş, artık AES-256 şifreleme ile alıcı-verici ilişkisi kurulmuş. 24 Bit kalitesinde ses iletebiliyor, buda RF gücünü olumlu etkiliyor.

shure-prod_img_ulxd24-b58_l

 

El ünitesi, bayağı profesyonel duruyor. Eskisi gibi “alt model” hissi vermiyor.

 

Ben 3-4 kere kullandım. Hatta birinde UHF-R ile kıyaslama fırsatı buldum. Açıkçası çıkan sonuç çok enteresan. Çünkü kendi yaptığım testte, ULX-D biraz daha iyi sonuç verdi.

Aktif anten sistemi veya extra anten kullanmadan yaptığımız testte, neredeyse aynı frekans bantlarında, her iki mikrofon da aynı çekim kalitesindeydi.

 

Bu yeni seriyi , pil dışında şarj edilebilir batarya sistemi ile de almanız mümkün. İster Dual (iki ayrı alıcı-verici) isterseniz tek kanallı alabiliyorsunuz.  Dante dijital network’ü ile uyumlu çalışıyor. Transmitter’in (vericinin) gain ayarlaması ile ulaşmıyorsunuz. Kendisi bu işi otomatik hallediyor.

 

Benim incelemelerim bu kadar. Oldukça başarılı ve alınabilir olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Daha fazla teknik özellikler için resmi sitesine bakabilirsiniz.

 

 

 

 

 

“Shure ULX-D Dijital Kablosuz Sistem” için 3 yorum

  1. sayın özgur abi tum yorumlarını severek takip ediyorum bır sorum olacak mcs line hakkinda ne duşunuyorsunuz?

  2. cevabınız için çok teşekkür ederim peki bell vps 500t ürünü hakkında ne düşünüyorsunuz teşekkürler

Yorum bırakın